Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    ROZUMIEM

Google Ads

Kampanie Google Ads

Skuteczny sposób na zwiększenie ruchu na stronie oraz pozyskanie nowych klientów. W porównaniu do pozycjonowania, efekty są natychmiastowe, ponieważ reklama pojawia się w dniu uruchomienia kampanii.
efekty

Natychmiastowe efekty
ads

Duża elastyczność
ads

Płatność tylko za efekty
Czy na pewno potrzebuję agencji do uruchomienia kampanii?

Kampanię linków sponsorowanych Google Ads może uruchomić każdy samodzielnie. Jednak tylko doświadczenie zdobywane przy prowadzeniu wielu kampanii pozwoli na optymalne wykorzystanie budżetów. Korzystając z naszej pomocy zyskujesz pewność, że środki jakie chcesz przeznaczyć na reklamę będą wykorzystane w możliwie najlepszy sposób by pozyskać potencjalnych klientów.

Co zyskujesz?

Każdy klient może liczyć na wsparcie ze strony indywidualnego opiekuna, z którym ma stały kontakt. Oferujemy kompleksową pomoc, regularne monitorowanie efektów kampanii oraz konsultacje w sprawie optymalizacji strony docelowej.

Jeśli chcesz w szybki sposób pozyskać nowych klientów lub wypromować stronę jest to oferta dla Ciebie. Korzystając z pomocy specjalistów masz pewność, że Twój budżet będzie wykorzystany we właściwy sposób. Doświadczenie pozwala nam skonfigurować reklamy w taki sposób, aby docierały one wyłącznie do potencjalnych klientów.

Zalety kampanii Google Ads?

Elastyczność AdWords pozwala realizować kampanie sezonowe, okazjonalne bądź wyprzedażowe. Dużym plusem jest możliwość dopasowania odpowiedniego czasu i miejsca, w którym ma wyświetlać się reklama. Kampanie linków sponsorowanych idealnie uzupełniają pozycjonowanie stron internetowych i umożliwiają w pełni wykorzystywać możliwości promocji w Internecie.

Kiedy korzystać z Google Ads?

  • gdy mamy potrzebę szybkiego pozyskania nowych klientów i nie możemy sobie pozwolić na długie oczekiwanie na efekty,
  • gdy oferujemy produkty lub usługi sprzedawane sezonowo,
  • gdy chcemy zareklamować promocje lub wyprzedaże,
  • gdy chcemy by reklama była wyświetlana tylko w konkretnym miejscu lub czasie,
  • gdy chcemy uzupełnić kampanię pozycjonowania organicznego.